En liten lycklig flock!

Ytterligare ett par har fått holk

Svea och Pärla som hade en kull i våras har visat att de är mycket häckningsvilliga igen. De har nu "tjatat till sig" en holk så får vi se om det blir något.

2 svar

  1. Unknown

    jeg ser at svea och perla har noget på gang igen,
    om det bliver noget
    skulle jeg väre intereseret i  en.
    Laila

    26 augusti, 2006 kl. 11:46

  2. Jasmina

    Hej!
    Mitt namn är Jasmina och jag blev tipsad av Margareta Meijer om er webbsida. Jag är nämligen intresserad av en hanunge. Jag har haft undulat under hela min uppväxt. Den sista, Ludde, levde i 12 år och var verkligen en del av familjen, jättetam. Nu skulle jag vilja stå på kö för en till. För mig är det viktigt att det är en hane eftersom jag vet att de lättast blir tama. Så småningom kanske jag hittar en kompis åt denne och då spelar det inte roll vad det är för kön. Min e-postadress: jafer77@hotmail.com . Tacksam för svar!
    MVH,
    Jasmina

    18 september, 2006 kl. 07:21

Kommentera

